Technické informace - vůz R28
Motor: RS27
Typ: V8
Úhel rozevření válců: 90°
Váha motoru: 95 kg
Otáčky/min: 19 000/min
Svíčky: Champion
ECU: MES SECU (MES - Microsoft standard Electronic Control Unit)
Převodovka: sedmirychlostní
Palivo: Elf
Palivový systém: ATL
Olej: Elf
Elektronika: ECU (Electronic Control Unit)
Brzdy: Hitco, AP Racing
Baterie: Renault F1 Team
Pneumatiky: Bridgestone
Rozchod předních kol: 1450 milimetrů
Rozchod zadních kol: 1400 milimetrů
Rozvor náprav: 3100 milimetrů
Váha: 605 kg včetně řidiče, kamery a zátěže
Celková délka vozu: 4800 milimetrů
Celková šířka vozu: 1800 milimetrů
Celková výška vozu: 950 milimetrů
Celková výška vozu: 950 milimetrů
mmm
Časový přehled přípravy R28:
19.03.2007: Enstone, zahájení práce ve větrném tunelu
28.03.2007: První uveřejnění specifikace
13.06.2007: Zahájení výroby převodovky
27.06.2007: První míting designu R28
28.08.2007: Zahájena výroba šasi
26.10.2007: Výroba karoserie
07.11.2007: Enstone, první test převodovky
12.11.2007: Zahájení kompletace vozu
24.11.2007: Viry, test převodovky
24.11.2007: Ukončena první kompletace šasi
12.12.2007: Sedačky jezdců v prvním modelu šasi
08.01.2008: Zahájena první stavba vozu - R28-01
15.01.2008: První nastartování vozu v továrně
16.01.2008: Sedačky jezdců pro šasi R28 dokončeny
21.01.2008: První shakedown R28-01 ve Valencii
22.01.2008: První test R28-01 ve Valencii
02.02.2008: Ukončeno poslední testování pro první závodní paket ve větrném tunelu
01.-27.02.2008: Generální testy R28
06.02.2008: Menorca, vyhodnocení aerodynamiky R28-01
06.03.2008: Odjezd na první závod
16.03.2008: Velká cena Austrálie