Jdi na obsah Jdi na menu
 


Technické informace - vůz R25

29. 1. 2006

ObrazekMotor: RS25

Typ: motor bez kompresoru   V10 

Úhel válce: široký v-úhel

Objem válce: 3 litry

Válce: 4 ventily na válec

Ventilový pohon: pneumatický

Blok motoru: lehká slitina

Vůz 2005

Převodovka: šesti-rychlostní automatická převodová skříň s jednorychlostní     zpátečkou

Podvozek: profilované karbonové vlákno a hliníková voštinová kombinovaná skořepina, vyrobená týmem Renault F1

Zavěšení: Vrchní a spodní příčná trojúhelníková ramena z karbonového vlákna ovládají uvnitř ležící titanové vahadlo prostřednictvím systému suvné vzpěry. To je připojeno k torzní pružině a jednotkám tlumiče připevněných k přední straně skořepinové konstrukce.

Chladící systém: samostatné chladiče oleje a vody umístěné ve spodní bočnici

Brzdy: karbonové disky a desky ovládané posuvným měřidlem AP

Palivový systém: plastová palivová nádrž vyztužená kevlarem, připevněná za kokpitem ve skořepinové konstrukci podvozku

Volant: Renault F1

Sedadlo jezdce: anatomicky tvarovaná karbonová sestava se šesti popruhy

Rozchod předních kol: 1450 milimetrů

Rozchod zadních kol: 1400 milimetrů

Rozvor náprav: 3100 milimetrů

Váha: 605 kg včetně řidiče, kamery a zátěže

Celková délka vozu: 4800 milimetrů

Celková šířka vozu: 1800 milimetrů

Celková výška vozu: 950 milimetrů