Technické informace - vůz R25
Motor: RS25
Typ: motor bez kompresoru V10
Úhel válce: široký v-úhel
Objem válce: 3 litry
Válce: 4 ventily na válec
Ventilový pohon: pneumatický
Blok motoru: lehká slitina
Vůz 2005
Převodovka: šesti-rychlostní automatická převodová skříň s jednorychlostní zpátečkou
Podvozek: profilované karbonové vlákno a hliníková voštinová kombinovaná skořepina, vyrobená týmem Renault F1
Zavěšení: Vrchní a spodní příčná trojúhelníková ramena z karbonového vlákna ovládají uvnitř ležící titanové vahadlo prostřednictvím systému suvné vzpěry. To je připojeno k torzní pružině a jednotkám tlumiče připevněných k přední straně skořepinové konstrukce.
Chladící systém: samostatné chladiče oleje a vody umístěné ve spodní bočnici
Brzdy: karbonové disky a desky ovládané posuvným měřidlem AP
Palivový systém: plastová palivová nádrž vyztužená kevlarem, připevněná za kokpitem ve skořepinové konstrukci podvozku
Volant: Renault F1
Sedadlo jezdce: anatomicky tvarovaná karbonová sestava se šesti popruhy
Rozchod předních kol: 1450 milimetrů
Rozchod zadních kol: 1400 milimetrů
Rozvor náprav: 3100 milimetrů
Váha: 605 kg včetně řidiče, kamery a zátěže
Celková délka vozu: 4800 milimetrů
Celková šířka vozu: 1800 milimetrů
Celková výška vozu: 950 milimetrů